REKLAMATION - KØB I WEBSHOP

Oplever du en fejl og/eller mangel ved et produkt købt i vores webshop, er du naturligvis dækket af købelovens regler herom.

Kontakt os derfor hurtigst muligt, og senest 2 måneder, efter at du har registreret fejlen.

Dette gør du på følgende måde:

Send en mail til contact@plan-e.dk, hvor du skriver ‘Reklamation’ i emnefeltet.

Mailen skal desuden indeholde ordrenummeret for købet af det givne produkt. - Dette kan enten gøres ved at du blot oplyser dette eller du kan vedhæfte din faktura.

Oplys produkt-navn og -nummer på det berørte produkt, og giv en udførlig beskrivelse af den registrerede fejl/mangel - Dette er nødvendigt for at vi efterfølgende kan behandle din reklamation. 

Kan det dokumenteres med et billede, er du meget velkommen til at vedhæfte dette.

Når vi har modtaget din henvendelse, vil du modtage en bekræftelsesmail med en returlabel*. Brug den fremsendte pakkelabel til at returnere din defekte vare, indenfor 6 dage. 

Bemærk, at sender du senere end dette, er din pakkelabel forældet, og du vil blive opkrævet gebyr for de udgifter dette påfører os. Dette kan undgås såfremt du allerede ved din henvendelse gør opmærksom på, at du ikke har mulighed for at fremsende din reklamation indenfor denne frist. Vi vil så kontakte dig med henblik på , at finde et tidspunkt for fremsendelse af din pakkelabel.

Husk at vedlægge alt tilbehør - herunder lader-kabler m.v.

*I enkelte tilfælde kan der være tale om et problem der muligvis er opstået på baggrund af velkendte fejlbrugs-årsager. I så fald vil vi først kontakte dig med henblik på at se om en justering heraf kan afhjælpe problemet.

Efter modtagelse og gennemsyn af anførte produkt/produkter, vil vi, alt efter den konkrete situation og mulighed - og såfremt der er tale om en berettiget reklamation - ombytte eller facilitere reparation af varen, give et nedslag i prisen eller refundere købsudgiften. I sidstnævnte tilfælde, dækker vi ligeledes dine oprindelige forsendelsesomkostninger (med udgangspunkt i den af os valgte standard-leveringsform), såfremt det fejlbehæftede produkt var det eneste i din oprindelige ordre.

Du er også velkommen til at henvende dig i vores fysiske butik med din reklamation. 

Plan E

Istedgade 30-32

1650 København V

 

Husk at medbringe købsbevis, da vores butikspersonale ikke har mulighed for at gennemgå vores web-ordre.

Her vil vi i første omgang prøve at identificere den eventuelle fejl/mangel og om nødvendigt/muligt ombytte til et nyt tilsvarende produkt. Kan fejlen ikke umiddelbart identificeres, kan du indlevere produktet, og vi vil gennemgå produktet jf. ovenstående

Er der tale om en berettiget reklamation, og ønsker du i den forbindelse at ombytte til et helt andet produkt, tilbyder vi naturligvis også dette. I tilfælde af, at der er tale om et dyrere produkt, vil du dog skulle betale den aktuelle difference. Såfremt du ønsker et prisbilligere produkt, udbetaler vi kun restbeløbet i de tilfælde, hvor det ikke vil være muligt for os, inden for rimelig tid, at ombytte til et produkt tilsvarende reklamationen. Ellers dækkes differencen ved udstedelse af tilgodebevis.

 

REKLAMATION - KØB I VORES FYSISKE BUTIK

Oplever du en fejl og/eller mangel ved et produkt købt hos os, er du naturligvis dækket af købelovens regler herom.

Kontakt os derfor hurtigst muligt, og senest 2 måneder, efter at du har registreret fejlen.

Dette kan du enten gøre ved at henvende dig i butikken eller i første omgang kontakte os på mail:

 

Plan E

Istedgade 30-32

1650 København V

Telefon: 33219930

Mail: contact@plan-e.dk

 

Bemærk: For at vi kan behandle din reklamation skal du kunne fremvise købskvittering - subsidiært bankoversigt ved kortbetaling, for så vidt, betalingen matcher prisen betalt for det givne produkt.

Såfremt din kortkvittering dækker over køb af flere produkter, end dét produkt du henvender om - eller du eksempelvis har købt produktet med rabat, således at kortbetalingen ikke matcher produktets pris, bedes du først kontakte os på mail med følgende oplysninger:

 

  • Dato for købet
  • Korttype for det kort brugt ved betaling
  • De sidste 4 cifre af kortnummeret 
  • Kopi af posteringen fra banken

 

Vi vil på baggrund heraf forsøge at finde en kopi af din købskvittering, i vores system, og efterfølgende kontakte dig.

Vi har ikke mulighed for at gennemgå denne proces i butikken, hvorfor vi, i sådanne tilfælde, ikke vil kunne behandle din reklamation, uden forudgående henvendelse på mail.

Når du kommer med dit produkt vil vi i første omgang prøve at identificere den eventuelle fejl/mangel og om nødvendigt/muligt ombytte til et nyt tilsvarende produkt. Kan fejlen ikke umiddelbart identificeres, kan du indlevere produktet for yderligere gennemsyn. Såfremt der er tale om en berettiget reklamation, vil vi - alt efter den konkrete situation og mulighed - ombytte eller facilitere reparation af varen, give et nedslag i prisen eller refundere købsudgiften. 

Ønsker du i den forbindelse at ombytte til et helt andet produkt, tilbyder vi naturligvis også dette. I tilfælde af, at der er tale om et dyrere produkt, vil du dog skulle betale den aktuelle difference. Såfremt du ønsker et prisbilligere produkt, udbetaler vi kun restbeløbet i de tilfælde, hvor det ikke vil være muligt for os, inden for rimelig tid, at ombytte til et produkt tilsvarende reklamationen. Ellers dækkes differencen ved udstedelse af tilgodebevis.

Husk at medbringe alt tilbehør - herunder lader-kabler m.v.